W najnowszej edycji rankingu „Global 500 2020”, przygotowywanego przez brytyjską firmę doradczą Brand Finance, Mercedes-Benz zdołał dodatkowo zwiększyć wartość swojej marki i po raz kolejny zdobył tytuł najcenniejszej marki samochodów na świecie. Trójramienna gwiazda okazała się również najcenniejszą marką B2C w Europie. W trakcie tegorocznego badania przeanalizowano 500 marek. Mercedes-Benz, z wartością marki wycenioną na 65 miliardów dolarów (o 7,8% więcej niż w 2019 r.), w najnowszej edycji pełnego rankingu zajmuje 11. miejsce, co oznacza, że poprawił swoją zeszłoroczną lokatę o dwie pozycje. Poza rozwojem marki i wzrostem sprzedaży o awansie w rankingu zadecydowały charakterystyczne dla Mercedesa cechy, takie jak jakość premium oraz siła innowacji.

Tegoroczny ranking „Global Brand Finance 500” można znaleźć na stronie:
https://brandfinance.com/knowledge-centre/reports/brand-finance-global-500-2020/.